Η αιώνια κληρονομιά του ίχνους

Υπάρχω για να ζω
μέσα στην ανυπαρξία του Σύμπαντος.
Αφήνω τον εαυτό μου να καθοδηγείται
από τα μονοπάτια της ευχαρίστησης,
από τα μονοπάτια που με κάνουν ελεύθερο.
Χωρίς Επιλογή.
Εκεί μέσα από το σκοτάδι
όπου το φως γίνεται αμαρτία,
μια ιερή αμαρτία που γίνεται
η αφοσίωσή μου και η λατρεία μου.
Αυτή η αιώνια κληρονομιά του ίχνους
το κίνητρο και η απόδοση των ορίων μου.
Εκεί μέσα στις βαθύτερες ρίζες σε μια ευημερούσα γη,
με εφικτά όνειρα και αποδεδειγμένες πραγματικότητες.
Εκεί υπάρχω στα βαθιά νερά που γίνονται γαλήνια,
στους τυρβώδεις ανέμους που γίνονται αεράκι.
Σβήνω τη φωτιά μου
στους χάλιτους των ιερών στιγμάτων.
Μια διαρκής επικοινωνία
για την ανάσταση της ψυχής μου.


Copyright ® Evaggelos Iliopoulos
Συμβολαιογραφική Πράξη Κατοχύρωσης Δικαιωμάτων 8864
All Rights Reserved

No comments:

Post a Comment